Brev:
Morgenmad til 1-årig
5. februar 2005
Alder:
12 mdr.
Morgenmad til 1-årig
Hej Helen
Min datter er nu 13½ måned og er kørt fuldstændig sur i grød/øllebrød. Hun har altid været helt vild med havregrød og øllebrød er også blevet spist, dog med knap så stor iver. Men de sidste par uger har hun bare ikke gidet grøden. Vender hovedet væk og snerper munden sammen.
Hun er helt vild efter at få cornflakes eller speltflakes/ boghvedeflakes(hvad vi nu spiser). Er hun stor nok til at få en portion havregryn med flakes af den ene eller anden type med mælk på, som jeg spiser til morgenmad? Og er der næring nok i det?
Jeg spiser også rosiner til, men hvor mange rosiner må hun få(har læst at de ikke må få særlig mange).
Har du andre forslag til hvad jeg kan give hende, som er nærende og giver energi til hendes aktive formiddag?
På forhånd mange tak!
Rikke